15 aug.

jaha då var det söndag igen. idag blir det att klippa sig och färga håret :) och så hoppas jag att vi åker till a6 och fixar min klocka. fick den igår av min pappa och dom.. så fin är den! haha :) fick massa andra saker igår med. hade ju kalas, wihoou det 1:a av det typ 3:e eller 4:e :) haha det är rätt svårt att få in alla på typ samma kalas, alla kan ju inte på samma gång. så igår va de ju farfar, hans nya tjej eller hur man nu ska säga :) (britt-marie), malin, christer & givetvis pappa,ulle, emil &linus.

en bild på klockan som jag fick. super fin är den :)


(hoppas bara att jag kommer blogga nu regelbundet, så att jag inte tröttnar så fort.)
:D
//maandy <3

Kommentarer
Postat av: emelie

den är köpt på gina :D älskar den. den är inte bara grymt snygg utan grymt skön med!

2010-08-15 @ 13:01:07
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Anonym

alllt bra idag:D?

2010-08-15 @ 16:21:44
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0