ikea.

 

 

sitter och kollar på ikeas hemsida just nu, fan vad sugen jag blir på att flytta hemifrån! sjukt fina saker har dom ju. eftersom att de är billigt, plockar man ju lätt på sig saker... och då kan det sluta i rätt mycket pengar eller hur? ;D om ni har vart på typ ullared eller lager 157 , sånna billiga ställen där man plockar på sig massa skit... sen bara oj 4000 :O haha det har jag gjort några gånger :P speciellt på lager 157. haha man hittar kanske ett par converse för 400, shit billigt jag kanske ska ha ett par till :P så tänkte jag när jag va där för någon vecka sen :) haha. jaja det slutade med att när jag skulle köpa dom va dom förstora :( faaaan att jag inte har typ 40... istället för 36-37 :) hehe, menmen nu ska jag kolla vidare på ikeas hemsida... :)

/a ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; okeej :P nä jobba..

2010-08-17 @ 16:08:23
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0