svaren :)

 

CLASSY:


Varför började du blogga? - hade en blogg innan men tröttnade, och nu för några dagarsedan kände jag att det va dags igen.
Hur många läsare har du? -det varierar från dag till dag, inte jätte många eftersom jag haft denna blogg i ca:4 dagar.
Favoritbloggar?- kenza, kissies & mina vänners.
Framtidsdrömmar?- har inga speciella framtidsdrömmar, tar det som det kommer :)


EMELIE:

Om du fick byta kön en dag, vad skulle du då göra ??- kissa mitt namn i snön ;) ahahah
Om du visste att du bara hade en månad kvar att leva, hur skulle du leva den ?? - svår fråga, leva den så gott det går.
Skulle du kunna sälja din tå för en miljon ?? - öööhh , eeuw nej :)

OLIVIA:


Hmmm... Favvo godis? - jaduu choklaad :)



KÄCKABECKA:

Vill veta om din första kärlek.. hur, när och typ varför... allt :) - hmm detta va svårt, min första riktiga kärlek måste vart benny, han och jag va tillsammans i över ett år.. men vi bråkade jävligt mycket det sista och det va synd för det va de som drog oss isär.  han va en av världens bästa killar. och jag tycker om honom fortfarande, men inte på det sättet. han är min vän nu.


HEDDE:


hm när började du blogga?- har som sagt bloggat i typ över ett år men till och från, har tagit bort mina bloggar och skaffat ny till och från. meen just nu i 4 dagar :)
vad är det bästa med att blogga :D? - det bästa är att man kan skriva av sig , och att man möter andra trevliga människor man kan skriva med :)



ZAMI:


Fråga: Vilken är din favorit film och varför just den? - jag har många favoriter men en av dom är the last song. varför vet jag inte riktigt men den e skit bra. haha


VONNA:


Gjort nåt extra skojj i sommar ? =) - det roligaste jag har gjor i sommar,.. (har jobbat rätt mkt) haha det va nog när jag va i holland över en helg på lastbilsmässa :) sjukt kul.


TOMMY:


Vad är ditt drömyrke? - asså gud va svår fråga.... antingen vill jag bli kock eller lastbilschaufför... haha jag vet två helt olika saker. men så är det :)




så det va nästan alla frågor :) svarade inte på dom om mitt sexliv. tycker inte man frågar folk som man knappt känner om det. det är privat. men hoppas att ni som ställde vettiga frågor fick svar på dom iaf :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0