slappdag :)

förkyld så in i....... lagom kul, nu när de e lov. men idag ska jag bara ta det lugnt men imorgon ska ingen förkyldning hindra mig. haha jaja kollar på tv nu, brooke knows best på MTV, helt okey faktiskt.
jo just de måste beställa ett nytt bankomat kort med, och köpa nytt busskort med tanke på att mina blev stulna i helgen kuuul. fast hade inte så mkt pengar på kortet. men de tråkigaste va att mitt busskort blev stulet som sagt. köpte de för 2-3 veckor sedan som kostar ca 700 spänn. och så nu har jag ju inget så jag kan ju inte ta mig någonstans precis. de e ju jävligt surt! man blir bara så förbannad på folk som snor saker ur andras fickor, så fegt e de!!!
men nog om de... praktik snart dåå. den börjar på måndag och ska ha den i 2 veckor frammåt. ska bli jätte kul, förutom att jag inte kommer vara hemma så mkt , de ska nästan bli lite skönt. men kommer sakna mattias ju <3
men så är de.
aja nu ska jag göra lite nytta .... vilken är ingenting :D haha
men vi hörs sen! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0