chill :)

 

chill med sovmorgon imorgon. börjar inte förens vid elva , det är faktiskt väldigt gott! aja har iaf nyss vart ute och gått ;) gick i rasktakt i 15min eller nått sen sprang jag i 10 min :D skit gott! hehe. funderar på om jag ska åka in till stan imorgon typ precis när det öppnat och köpa puder oså... haha så jag inte glömmer de igen :) eller om jag ska åka in efter... hmm tror de blir när det precis öppnat! känns smidigare. höhö. men iaf sitter och lyssnar på världens skönaste låtar som jag och mitt ex lyssnade på hela tiden... eller ja han. även om vi inte snackar med varann mer så klarar jag faktiskt av att lyssna på dom låtarna. hahah har inte kunnat lyssna på dom innan. men nu går det för jävla bra asså. de e väl för jag har kommit över det :) eller ja nästan. haha
för man ska faktiskt  minnas allt de goda , och alla fina minnen :) inget annat.
och så äre det för jag har eldat upp hans kläder han hade glömt här! det kändes bra. haha och neej jag är ingen pyroman ;) jag gillar helt enkelt att ha KUL ! ;D
men iaf ska kolla påå film nu ;D
puss





älskling, du är för bra för att va sann ! <3


Kommentarer
Postat av: malin

sv; Ja asså det är sjukt, tiden går fort när man har roligt :D

2010-09-27 @ 22:51:05
URL: http://malinlagerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0