fuuuck, nu e helgen sluuuut :(

 

hmm kul att helgen alltid ska gå så jävla snabbt :o men det har vart as go endåå :) roligast va nog i går kväll när jag va hos mimmi :) vi drack osåå ,sen kom det ngra mimmie kännde , hmm kommer inte ihåg va alla dom hette , men de va ju iaf arre & matte :) sen 2 andra som jag ej minns namnet på. höhöh.
först va vi hos mimmi, sen drog vi ut på staaaun, träffade massa folk oså. haha aja sen så drog mimmi , och jag fick ringa min chaufför ;) haha nää men en kompis som va i stan hade chaufför så fick åka med dom hem. hah fast det tog en stund hem... haha dom åt pizza och sånt. och jag frös :( hade ju bara en tunn kofta på mig,. måste verkligen köpa en jacka. jaja det blev inte så många bilder ;D
men det blev ju endel iaf :)



vilken tur att jag höll i kameran ;) så att det inte blev några bilder på mig ;D

men hade fint. puss


Kommentarer
Postat av: Malin

aaa det är helt sjukt vad helgerna går fort!!

2010-09-27 @ 15:32:49
URL: http://malinlagerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0