heeey :)

kom nyss hem från asex med mamma :)

köpte en ny vinter jacka, det behövdes ! hehe och nya skor :) och innan de idag så va jag på stan en snabbis med lina då blev det en ny baseball jacka från gina. jag lovar detta e den sista! haha

skor : 850 :- baseball jackan: 249 :-
orkade tyvärr inte vända på den ena bilden haaha. tror ni ser endååå ;D orkade inte ta kort på min nya jacka men de blev en svart mc kinley :) eller vad den nu hette .
men aja nu ska jag tvätta lite :o haha awsome.
sen imorgon ska jag köpa nytt puder! haha wtf har vart på stan 3 gånger nu och glömt bort de :o vadåå senil `? hahaha sen måste jag köpa lite hårfärg med , hmm undra vad jag ska ha för hårfärg nu ;) det återstår att se bitches ;)
lovar att det kommer bli grymt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0