varning!


läs om ni orkar, skönt att skriva av sig.


allting är inte lätt att glömma, speciellt inte dig. vi har ju så många minnen tillsammans. men du vill bara glömma dom. det vill inte jag, jag förstår bara inte hur du kan gå runt att snacka så mycket skit om mig nu. och hur kul är det när din syster även också snackar skit? det va la förfan inte henne jag va tillsammans med!? och en sak förstår jag inte :S de e när du säger till mig att M är helt dum i huvudet, och så vidare. och M säger att du är helt störd i huvudet. sen skickar ni massa hjärtan till varann på fb och säger att ni har massa minnen ihop. när ni knappt har träffats på 2 år... eller vad jag vet!? du träffade säkert henne i smyg med. som du flörtade med alla andra tjejer på nätet. jag tycker inte sånt är okej! jag tyckar att de e player varning. men endå lät jag dig såra mig , gång på gång. jag trodde på dina ord: jag ska aldrig göra om det igen. blablaaablaa. men haallå du skrev samma sak till dom som du sa till mig! varför trodde jag på dig?!  som när du inte ens vågade ta med mig till din tjejkompis. jag har aldrig förbjudit dig till att inte ha några tjejkompisar! men jag fick inte smsa med mina killkompisar ens. förstår inte än idag vafan du har för problem igentligen. jag kan inte ens räkna ut hur många gånger du sårade mig under det dryga året vi va tsm. och jag mår fortfarande inte bra på grund av det. på grund av dig. som alla de gångerna vi har snackat nu efterårt. jag har verkligen trott att vi skulle kunna bli kompisar. men du fick mig att ändra mig väldigt fort, du är precis likadan som innan! jag hoppas verkligen inte du behandlar din nästa tjej så som du gjorde mot mig. för då kommer du inte långt killen!

om du nu ska be om ursäkt för allt som har hänt, så vill jag att du verkligen menar det!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Allt bra med dig idag? Vad gör du? :)

Kika gärna in i min blogg! En blogg på väg upp!www.livelifefool.com

2010-09-06 @ 15:49:09
URL: http://livelifefool.com
Postat av: Emma

sv: okej tråkigt, hoppas du blir bättre snart! -med mig är det bara bra:) ha en fin kväll!

2010-09-06 @ 15:56:36
URL: http://livelifefool.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0