torsdag ;d


sooft dag idag i skolan började 9.00 och slutade 11.00. bara för att vi va i ngn kyska och lyssnade på olika partier. synd att jag inte fick rösta i år dååå hahah. isf hade jag valt att rösta på sverigedemokraterna, inget illa mot alla invandrare. men jag tycker att vi i svergie ska tänka på oss själv i första hand. aja gillar inte politik igentligen, så jag lyssnade inte så noga på alla som tjatade ;) haha.
men men sen åkte jag in till stan med sara, så åt vi kooorv haha, och sen drog jag och ulle till systemet.
hon skulle handla till ngn fest dom skulle till i helgen.
men iaf, är det bara jag som tycker att veckorna går sjukt fort igentligen... jag menar imorgon är det FREDAG !! wiiiihhhoooou.


nu ska jag kollap på film med emil o linus.
hörs seeen, puusss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jo jag mår också bra :) vad ska di hitta på i helgen då? ;)

2010-09-09 @ 19:45:36
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/
Postat av: c

sv: okej kul

jag ska nog bara vara hemma :D<3

hänt något kul idag då ? :D

2010-09-12 @ 10:52:29
URL: http://christinaeric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0